خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان‌غربی، مدیران حج و زیارت و مدیران کاروان‌های استان در آستانه هفته حج با استاندار دیدار کردند.

دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری آذربایجان‌غربی با استاندار

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، روز گذشته سوم مردادماه قربانعلی سعادت استاندار در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های عوامل و کارگزاران حج و زیارت استان گفت: باید با ارائه آموزش های لازم و برنامه ریزی های دقیق، زمینه برگزاری حجی عزتمند و و توام با آرامش را برای حجاج فراهم کنیم.

وی همچنین برای حضور در مراسم بدرقه نخستین کاروان از حجاج استان به بیت الله الحرام اعلام آمادگی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز در این دیدار گفت: در حج امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائر در قالب نزدیک به ۶۰۰ کاروان از کل کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که از این میان تعداد، 2600 نفر در قالب 18 کاروان از استان آذربایجان غربی اعزام خواهند شد و اعزام های این استان از 22 تا 28 مرداد انجام خواهد گرفت.

ندیری مدیرکل حج و زیارت استان هم در این دیدار گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در راستای حضور عزتمند و توام با احترام حجاج استان آذربایجان غربی در مناسک حج ارائه کرد.

ندیری خاطرنشان کرد: 96 نفر به عنوان عوامل اجرایی به زائران 18 کاروان اعزامی خدمات ارائه خواهند کرد و 10 کاروان از زائران اعزامی متشکل از برادران اهل تسنن و هشت کاروان نیز از تشیع خواهند بود.

وی همچنین گفت: تمام پروازهای امسال از فرودگاه ارومیه خواهد بود که پروازهای رفت به مقصد فرودگاه مدینه و پروازهای برگشت از مبداء فرودگاه جده صورت خواهند گرفت.

وی از برپایی نمایشگاه ویژه تولیدات داخلی برای حجاج، پیش از آغاز موسم حج در آذربایجان غربی نیز خبر داد و افزود: طبق رایزنی های صورت گرفته قرار است قیمت اقلام فروشی در این نمایشگاه در کمترین میزان باشد تا حجاج از این نمایشگاه خریداری کرده و ضمن جلوگیری از خروج ارز، بازارگردی حجاج در عربستان نیز به کمترین میزان برسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید