خبر فوری

میناب، میزبان رقابت های قرآن کریم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی سه شنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با فرماندار میناب اظهار داشت: 120 نفر از شرکت کنندگان را آقایان و 115 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: رشته های این رقابت ها شامل حفظ کل، حفظ 20 جزء ، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، ترتیل خوانی، قرآئت دعا واذان است که افراد برتر به مرحله سراسری اعزام می شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اضافه کرد: 12 داور وظیفه داوری این رقابت ها را بر عهده دارند که 2 نفر از آنان داوران بین المللی هستند.
به گفته وی همزمان برنامه های جنبی همچون نمایشگاه طرح های سبک زندگی ، کارگاه های آموزشی و برنامه هایی برای معرفی شهرستان برای شرکت کنندگان برگزار می شود.
فرماندار میناب در این نشست اظهار داشت: رقابت های قرآنی جشنواره وحدت واتحاد مردم هرمزگان است و مردم میناب خود را برای برگزاری این رویداد مهم آماده کرده اند.
ابوذر مهدی نخعی بیان کرد: کمیته های مختلفی برای برگزاری این جشنواره قرآنی در میناب تشکیل شده که برنامه های آنان با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله استانی رقابت های قرآنی نمود بیشتری می یابند.
شهرستان با 259 هزار و 221 نفر در فاصله 95 کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.
3219/2094
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید