خبر فوری

سردار مومنی : تصویب طرح توزیع تریاک دولتی جای تامل بیشتر دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، سردار اسکندر مومنی سه شنبه در حاشیه بازدید از کشف نزدیک به 2 تن تریاک در بندرعباس به خبرنگاران افزود : هر تلاشی در مبارزه با مواد مخدر باید درراستای افزایش هزینه برای قاچاقچیان باشد.
سردار مومنی متذکر شد: شکسته شدن قُبح مصرف مواد مخدر با توزیع دولتی آن یکی از دغدغه های نیروی انتظامی است.
جانشین ناجا در عین حال خاطرنشان کرد:هر تصمیمی که مراحل قانونی آن گذرانده شود در حوزه مسئولیت نیروی انتظامی اجرایی خواهد شد.
سردار مومنی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تا پایان تیر امسال 264تن مواد مخدر در کشور کشف شده که در همسنجی با سال گذشته 11درصد افزایش یافته است.
به گفته این مقام ارشد انتظامی از مجموع 264تن مواد مخدر کشف شده،234تن توسط نیروی انتظامی کشف شده که 80درصد این کشفیات در پنج استان جنوبی و شرقی و جنوب شرقی کشور بوده است.
سردار مومنی ادامه داد : 69درصد کشفیات مواد مخدر در نیروی انتظامی در چهار ماه ابتدای امسال با استفاده از روش های اطلاعاتی بوده و با وجود افزایش فعالیت ها و درگیری ها،شهدای نیروی انتظامی در همین مدت 75درصد کمتر شده است.
*کشف نزدیک به 2 تن مواد مخدر در هرمزگان
سردار مومنی ضمن بازدید از آخرین محموله تریاک کشف شده توسط فرماندهی انتظامی هرمزگان اظهار داشت:این محموله به میزان یکهزار و 920کیلوگرم بزرگترین کشف مواد مخدر فرماندهی انتظامی هرمزگان در سال جاری است.
وی اضافه کرد:این محموله در یک سازه بزرگ لوله بارگیری شده روی تریلر به گونه ای ماهرانه جاسازی شده بود که با کار اطلاعاتی کشف و یک متهم آن در بندرعباس دستگیر شد.
سردار مومنی مجموع کشفیات مواد مخدر امسال فرماندهی انتظامی هرمزگان را 21تن اعلام کرد که از میانگین کشوری پایین تر است.
جانشین ناجا با اشاره به برگزاری نشست ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در بندرعباس اظهار داشت:در این نشست مقرر شد با به کارگیری منابع و امکانات بیشتر ،عقب ماندگی هرمزگان از میانگین کشوری کشف مواد مخدر جبران شود.
2094 /6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید