خبر فوری

کسب مقام اول کشوری مسابقات دومیدانی توسط دانش آموزان مینابی+عکس

امیر مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هرمزبان،با اعلام این خبر افزود: در این مسابقات که در مشهد مقدس برگزار شد سه نماینده از شهرستان میناب حضور داشتند که در نهایت موفق به کسب 7 مدال طلا شدند.

مهدی حسینی بیان داشت سجاد رضازاده، عبدالله اسلامی جوزانی و منصور معبودی نمایندگان شهرستان میناب در این مسابقات بودند و آقای عبدالمحمد دال خال بعنوان مربی و آقای حسن رحیمی شهواری بعنوان سرپرست دانش آموزان به این مسابقات اعزام شدند.

وی ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی شهرستان میناب این نتایج را نشان از پتانیسل بالای موجود عنوان نمود و تاکید کرد با توسعه ورزش های همگانی به عنوان بستر تمامی ورزش ها، می توان به نتایج بهتری دست یافت.

عبدالمحمد دال خال در گفتگو با خبرنگار هرمزبان اظهار داشت منصور معبودی در 800 متر، 1500 متر و 4*100 موفق به کسب مدال طلا شد. وی افزود سجاد رضازاده در 200 متر و 4*100 مدال طلا و عبدالله اسلامی جوزانی در 400 متر و 4*100 مدال طلا کسب نمودند.

 

انتهای پیام/

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید