خبر فوری
هرمزبان:گروه معارف: حجت‌الاسلام آیت عادلی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز 2 مردادماه در تحریریه خبرگزاری ایکنا در استان خوزستان حضور یافت.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ایکنا خوزستان حضور یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام آیت عادلی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز 2 مردادماه در تحریریه خبرگزاری ایکنا در استان خوزستان حضور یافت.

بررسی جایگاه و اهمیت تولید علم، مطالعات بین‌رشته‌ای و عملکرد کارگروه علم و دین در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جمله موارد مورد بحث در این نشست بوده است.

مشروح این نشست متعاقبا بر خروجی ایکنا خوزستان قرار خواهد گرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید