خبر فوری

امین زاده:می توان شاهد حذف بیکاری از هرمزگان بود

الهام امین زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: در این نمایشگاه افتخارات ملی در استان هرمزگان را در ابعاد مختلف ازجمله هنرهای دستی، کارهای فنی و حرفه‌ای را مشاهده کردم.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش مردم هرمزگان بسیار فعال هستند و هیچ نیازی به آموزش فنی و حرفه‌ای در تهران و یا سایر استان‌ها ندارند.

امین زاده افزود: از جهت کارآفرینی اگر به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندی‌های استان هرمزگان بهاداده شود، هرمزگان به‌شدت در زمینه اشتغال‌زایی فعال می‌شود و شاهد حذف بیکاری از سطح استان خواهیم بود.

وی در خصوص دستاوردهای چنین نمایشگاه‌هایی بیان کرد: این نمایشگاه باعث شناخت مسئولین از چنین پتانسیل‌هایی می‌شود و مشکلاتی که توسط مسئولین می‌تواند رفع شود شناسایی و برای رفع برنامه‌ریزی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: طی این بازدید چند مشکل ازجمله مسئله بیمه قالیبافان شناسایی شد که با برنامه‌ریزی‌ها امیدواریم چنین مشکلاتی را حل کنیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید