خبر فوری

مدارس شرق هرمزگان شرایط بحرانی دارند/دولت به فکرنوسازی مدارس باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سید مصطفی ذوالقدر صبح یکشنبه در بازدید از مدارس حوزه شرق استان هرمزگان با اشاره به وضعیت نامناسب مدارس شرق استان هرمزگان گفت: به همراه نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس از وضعیت فضاهای آموزشی تخریبی در شهرستانهای میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد بازدید کرده و از وضع موجود کاملا مطلع هستم.

وی عنوان کرد: شهرستان میناب و رودان مدارس تخریبی زیادی دارند در سیریک هم بخش بمانی و روستای کندال مدرسه هایشان تخریبی است. لذا انتظار حمایت بیشتر از دولت برای رفع این معضل در شرق استان داریم. در جاسک و بشاگرد هم کمبود فضای آموزشی محسوس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده حوزه شرق استان افزود: متاسفانه برخی مدارس در این حوزه شرایط بحرانی دارند که اگر حمایت ویژه ای صورت نگیرد ،فاجعه  به بار خواهد آمد.

حجت الاسلام ذوالقدرخاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته سقف دو مدرسه در هشتبندی و زهوکی فرو ریخت که بحمدالله بخیر گذشت و البته از اینکه اداره کل نوسازی مدارس این پروژه ها را به سرعت آغاز کرد جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اعلام آمادگی کرد که موضوع را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید