خبر فوری

سامانه ستاد سدی در برابر فساد دولتی و بخش های خصوصی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا علی رئوفی یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت:تلاش های دولت برای مقابله با فساد خوب بوده و زیرا نبود شفافیت در معاملات دولتی یکی از زمینه های ایجاد فساد است،
وی ادامه داد: دولت یازدهم سه هدف اصلی شامل اقتصاد مقاومتی، توسعه دولت الکترونیکی و مبارزه با فساد اداری را دنبال می کند که سامانه الکترونیکی تدارکات دولت «ستاد» در تحقق این اهداف مهم برای دولت بسیار راهگشا می باشد.
وی با اشاره به اتصال استانداری هرمزگان به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت (ستاد ) در آینده ای نزدیک، افزود: این سامانه در دنیا به عنوان یکی از مولفه های مهم توسعه دولت الکترونیکی شناخته می شود.
این مقام مسئول گفت: این سامانه دستگاه های اجرایی را قادر می سازد تا تمام مراحل معامله شامل ثبت درخواست ، تبادل وجه را به صورت غیر متمرکز و یکپارچه منطبق برهمه قوانین و مصوبات انجام دهند .
رئوفی خاطرنشان کرد: تمامی تامین کنندگان ، مزایده کنندگان و مناقصه گران می توانند درخواست های خرید ، مزایده ها و مناقصه های دستگاه های اجرایی کشور را با عضویت درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت مشاهده کنند و از مزایای معاملات با هزاران دستگاه دولتی در سطح کشور برخوردار شوند.
وی اظهار کرد: این سامانه موجب ارتقاء چند شاخص بین المللی نظیر توسعه دولت الکترونیک ، مشارکت الکترونیک و شاخص توسعه آی سی تی برای کشور می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید