خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با اشاره به خدمات نظام به روحانیون اهل سنت گفت: شش مدرسه اهل سنت هرمزگان در قبل از انقلاب امروز به بركت نظام به ٣٦ مدرسه ارتقا يافته است.

شکر نعمت امنیت، حفظ و تعمیق وحدت اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی شب گذشته در مراسم انتصاب امام جمعه اهل سنت گچین بالا با اشاره به فضائل روز جمعه گفت: در روز جمعه بر استغفار کردن تاكيد شده است و صلوات پیش از دعا موجب استجابت آن دعا مي‌شود.

وی با اشاره به موضوع وحدت در جامعه اسلامی گفت:  نظام جمهوري اسلامي و بنيانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نسبت به وحدت و تعاون در جامعه اهمیت بسیار زیادی قائل بوده و هستند.

حجت‌الاسلام مریدی با اشاره به فتوای معروف رهبر انقلاب در خصوص حرمت توهین به امهات مومنین گفت: طبق فتواي رهبري هيچ كس حق توهين به امهات مؤمنين را ندارد حتي در خفا.

وی با بیان اینکه جهان اسلام و تشیع به این فتوا افتخار می‌کند اظهار کرد: وحدت و همدلی مسلمانان در کشور موجب افتخار ايران در جهان اسلام است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه وحدت به برکت شخص ولی فقیه در جامعه استمرار دارد گفت: ببينيد دنياي اسلام چگونه در تلاطم جنگ ها و دشمنی ها فرو رفته است اما ایران اسلامی همچون جزیره ثبات مردم در امنیت و آسایش هستند و شکر نعمت امنیت، حفظ و تعمیق وحدت اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبري تمام قد در برابر استكبار ايستاده است تصریح کرد: ما هم بايد اينگونه باشيم و به دشمن اجازه نفوذ در بین خودمان را ندهیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با اشاره به خدمات نظام به روحانیون اهل سنت گفت: شش مدرسه اهل سنت هرمزگان در قبل از انقلاب امروز به بركت نظام به ٣٦ مدرسه ارتقا يافته است.

وی با اشاره به روند انتخاب امام جمعه گفت: اعضای شورای روحانیت که متشکل از بزرگان اهل سنت هر منطقه هستند پس از اخذ آزمون های شفاهی و کتبی صلاحیت شخص را برای سمت «امام جمعه» اعلام می‌کنند و دفتر نماینده ولی فقیه نیز بر اساس تایید شورای روحانیت حکم ائمه جمعه را صادر می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید