تحریم ها موجب اتحاد بیشتر مسوولان می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه قشم گفت: دشمن هرگز به هدف های خود از جمله در زمینه ایجاد تفرقه بین دولت و سپاه دست نخواهد یافت چرا که مسوولان روز به روز در سطوح مختلف منسجم تر می شوند.
وی افزایش تهدید و تحریم ایران اسلامی را موجب افزایش اتحاد دانست و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح یک فوریتی مقابله با تحریم های جدید ایالات متحده و همچنین پاسخ قاطع فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این موضوع قدردانی کرد.
امام جمعه قشم در ادامه با اشاره به مشکلات مسکن مهر قشم بیان کرد: رفع کاستی های این پروژه هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد و مدیران شهرستانی باید مشکلات مسکن مهر به مسوولان ذی ربط در کشور بازتاب دهند.
او افزود: رفع مشکلات مسکن مهر یکی از مطالبه های مردمی است که بارها مطرح شده و مسوولان ارشد استان جهت تحقق وعده های دولت خود باید به موضوع به طور جدی ورود کنند.
جوکار در ادامه با تبریک سالروز ولادت معصومه (س) عنوان کرد: بانوان مهمترین رکن تربیتی جامعه هستند و باید آموزش های دینی و تقویت آموزه های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب، همسرداری و خانه داری، فرزند آوری و فرزند پروری در خانواده ها پر رنگ شود.
وی در ادامه نیز از مردم شیعه و سنی و مسوولان جهت بهره گیری معنوی و تجدید میثاقی دوباره با آرمان ها در آیین تشییع و تدفین پیکر پاک شهدای گمنام دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید