برخی حیات سیاسی خود را در تخریب سپاه می دانند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر،  حجت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد در خطبه های این هفته شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید زندگی خودرا با زندگی ائمه مطابقت دهیم ودرهر حال از آنان تبعیت کنیم.

وی با اشاره به بیانات مراجع بزرگ تقلید درحمایت از مقام معظم رهبری افزود: همه مراجع حکم حکومتی مقام معظم رهبری را برای خود واجب دانسته اند.

هاشمی نژاد به قرارداد نفتی با شرکت توتال اشاره کرد تصریح کرد: این قرارداد به مدت ۲۰ یا ۲۵ سال بسته شده که افراد متخصص دیدگاههایی دارند که سود متعلق به ما کمتر از ۲۰ درصد است. فرانسه که با سایر کشورهای اروپایی در تحریم علیه کشور ما همراه است و همین چندروز پیش بود که متینگ منافقین  دراین کشور برپا شد اجتماع کردند ودولت فرانسه به آنها فرصت ومجال داد، در همین روزها نیز این قرارداد امضاء شد.

امام جمعه عسلویه با اشاره سخنان رئیس جمهور درجلسه هیات دولت گفت: حرفهای رئیس جمهور تفرقه انگیز است و جای تامل دارد. حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همیشه تاکید بر عدم دوگانگی در کشور داشتند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور باید مراقب مواضع خود باشند، اینکه بگوید اکنون وقت دعوا است، این سخن برازنده یک رئیس جمهور نیست.

هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: سخنان ضد ونقیضی این روزها از رئیس جمهور منتخب می شنویم . از یک سو می گویند کابینه فراجناحی و از طرفی ۲۴ میلیون مطرح می کنند و این یعنی دیگران حقی وسهمی درکابینه ندارند.

وی در خصوص تخریب سپاه توسط برخی از افراد گفت: برخی حیات سیاسی خودرا درتخریب نهادهای انقلابی مثل سپاه می دانند. سپاه از متن جامعه برخاسته، در دل مردم است وبرای مردم است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: سپاه از استوانه های نظام است و امروز اگر دشمن می لرزد و عقب نشینی می کند از قدرت بلامنازع سپاه می ترسد.

هاشمی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بچه های سپاه وبسیج وسایر نیروهای مسلح نبودند باید در خانه ها با داعش می جنگیدیم .

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه قصد نشستی با اعضاء منتخب شهر و روستاهای شهرستان کنگان داشتیم، افزود: برخی مانع برگزاری این جلسه و حضور منتخبین شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید