400فرصت شغلی در رودان ایجاد شد

احمد محمودی جمعه درگفت وگوبا ایرنا افزود:ازظرفیت های بسیار بالا در حوزه تولید و نیروی کار جهت فعالیت واحدهای تولیدی، آنطور که باید از این ظرفیت ها استفاده نشده و این امر روند ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در این شهرستان را با کندی مواجه کرده است.
وی نقش تعاونی ها را در راستای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار، بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با توسعه تعاونی ها و هدایت سرمایه ها و نیروی کار، بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه اشتغال شهرستان برطرف خواهد شد.
وی بر لزوم انجام فعالیت های تولیدی بصورت علمی تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت های تولیدی باید بصورت علمی دنبال شود چرا که تولید محصول با روش های سنتی چندان جوابگو نیست.
محمودی خاطر نشان کرد: وجود تعاونی ها موجب می شود تولید کنندگان با استفاده از دانش، تخصص و تجربه افراد صاحب نظر و با سنجیدن تمام جوانب، محصولات را متناسب با نیاز بازار، تولید و عرضه کنند.
این مسئول افزود: برای موفقیت در امر تولید باید تعادل لازم را در عرضه و تقاضا برقرار کرد و این مهم با پذیرفتن یک رویکرد علمی توسط تولید کنندگان محقق خواهد شد.
محمودی با بیان اینکه ظرفیت های رودان در حوزه کشاورزی زبانزد خاص و عام است، خاطر نشان کرد: محصولات باغی، زراعی و سبزی و صیفی این شهرستان در بازارهای داخلی و خارجی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و باید از این ظرفیت عظیم در راستای تولید، ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رشد و رونق اقتصادی منطقه، استفاده حداکثری شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید