خبر فوری

محموله های قاچاق ۸۶ میلیاردریالی در هرمزگان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، ۵۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
 
وی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران، ۱۱۳ هزار نخ سیگار، ۳۶۰ متر پارچه، ۹۰کیلو چای، ۵۲ دستگاه لوازم خانگی،۶ قطعه لوازم خودرویی، ۴۰۰ کیلو برنج ، هفت هزار و ۲۵۱ ثوب البسه ، ۵۰ راس احشام قاچاق و … کشف شد.
 
این مقام انتظامی استان، با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک هفته گذشته ۸۶میلیارد ریال است، اظهارداشت: در این راستا ۷۳ متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
 
سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت ۷۹پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد:  این تعداد پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید