خبر فوری

بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک سرمایه از سوی تسهیلات‌گیرندگان بازگردانده شده است

نامه رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان به مدیریت شرکت «پترو فرهنگ» برای توقف فعالیتش/بخشی از مطالبات فرهنگیان تا پایان شهریور عملیاتی می‌شوداسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تقریباً تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پایان یافته و بررسی‌ها درباره شرکت‌های مرتبط با بانک سرمایه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک سرمایه از سوی تسهیلات‌گیرندگان بازگردانده شده است افزود: این در حالی است که وضعیت مشکوک‌ الوصولی‌ها هم در دست پیگیری است که می‌توان اعلام کرد هیچ نگرانی‌ای در قبال بانک سرمایه وجود ندارد.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به موضوع رسیدگی به تخلفات شرکت پتروفرهنگ در جریان تفحص مذکور گفت:در حال حاضر مدیرعامل فعلی صندوق در پی نامه‌ای به مسئولین شرکت پتروفرهنگ دستور داده تا فعالیت‌های مرتبط با این شرکت پتروشیمی متوقف شود؛ چرا که فعالیت صندوق  هیچ ارتباطی با  تاسیس شرکت پتروشیمی ندارد.

عباسی افزود: معتقدم صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانست به‌جای تأسیس شرکت پتروشیمی سهامی را خریداری و آن را در بورس سرمایه‌گذاری کند اما متأسفانه ما مشاهده می‌کنیم که این صندوق به حوزه پتروشیمی هم ورود کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به روند بازگشت حق و حقوق فرهنگیان به صندوق مذکور گفت: جای امیدواریست که بتوانیم بخشی از مطالبات انباشه شده فرهنگیان را تا  پایان شهریورسال جاری عملیاتی کنیم تا میزان تفاوت تسهیلات پرداخت نشده و گرفته شده کم شود.

وی تأکید کرد: همچنین تلاش می‌شود برای افراد خاطی و افرادی که وصول مطالبات داشته‌اند پرونده‌ای تشکیل شود تا در قبال اثبات جرمشان پاسخگو باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید