آموزش 26 حرفه مهارتی در زندان های هرمزگان به مددجویان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، اکبر سلیمانی روز شنبه در بازدید از کلاس های آموزشی مددجویان افزود: آموزش مهارت های شغلی بخشی از اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان هاست که به زندانیان، با توجه به نیاز بازار کار و وضعیت بومی منطقه انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دارای گواهی مهارت شغلی پرداخت می شود، گفت: امسال بیش از10 میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان اختصاص یافته که تاکنون 34 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شدند.
مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارکرد: باید با بر نامه ریزی مناسب، همه زندانیان بدون مهارت را جذب آموزش های شغلی کرد و از همه ظرفیت ها برای توانمند کردن مددجویان بهره برد.
سلیمانی اضافه کرد: سال گذشته حدود 260 هزار نفر ساعت به مددجویان در زندان های استان آموزش های شغلی داده شد.
جوشکاری، برق ساختمان، خیاطی، لوله کشی، مکانیک، بنای ساختمان و تعمیرات لوازم سرد کننده از جمله رشته هایی است که به مددجویان در زندان های هرمزگان آموزش داده می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید