بستک در فهرست آثار جهانی ثبت می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا محسن ضیایی شامگاه پنجشنبه در اجلاس روسای انجمن های راهنمایان گردشگری اظهار داشت: این شهر به واسطه حفظ بافت سنتی یکی از بهترین گزینه ها برای ثبت جهانی محسوب می شود.
وی ادامه داد: به همین زودی مراحل آماده سازی پرونده ثبتی در کمترین زمان ممکن به پایان می رسد و پرونده ثبت آثار تاریخی دیگر هرمزگان را در فهرست آثار جهانی بتوان آغاز کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنوانسیون جهانی 2017 فدراسیون راهنمایان گردشگری در ایران، ابراز داشت: این موفقیت بزرگ با تلاش انجمن های راهنمایان گردشگری بدست آمده است.
وی اشاره کرد: امیدواریم از اجلاس امروز راهنمایان گردشگری بسته سفر ارزان قیمت و مناسب برای خانواده های ایرانی باشد که همه اقشار در آن دیده شده باشند.
وی اشاره کرد: هرمزگان با توجه به ظرفیت هایش می تواند از بخش گردشگری در صورت اجرایی شدن آن ها معیشت مردم خود را به آسانی تامین کند.
شهرستان تاریخی بستک با 40هزار نفر جمعیت در 220کیلومتری شمال غربی بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید