مشکل کمبود آب ۲۷ هزار نفر در روستاهای شهرستان میناب رفع شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از آبفا روستایی هرمزگان، حمید کمالی بیان داشت: با تجهیز سه حلقه چاه که در اردیبهشت سال ۹۶ انجام شد مشکل کمبود آب ۲۷ هزار نفر در روستاهای این شهرستان برطرف شد.

وی ادامه داد: هزینه تجهیز این سه چاه ۷۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل سه چاه زرتوجی، چاه گورزانگ و چاه شماره ۷ طرح کناره می شود.

این مسئول عنوان کرد: مشکل کمبود اب روستاهای گورزانگ، باغگلان،تم بساط، تم بلوچان، تم گوهر و تمبک با وارد کردن  چاه گورزانگ در مدار حل شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میناب افزود: مشکل ۱۸  روستای جنوب طرح کناره  با اضافه کردن چاه شماره ۷ طرح کناره به مجتنع بزرگ طرح کناره مرتفع شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید