خبر فوری

ظرفیت اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر بیشتر استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، اکبر منصوری‌نسب ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اهمیت تفاهم‌نامه‌ها در تعاملات بیشتر درون استانی، اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر نشان از اعتماد صنعت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر اضافه کرد: ما باید از اقتصاد کرانه دریایی استان بوشهر نهایت استفاده داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش این دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه، بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نقش و رسالت خود را به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین در جامعه به اثبات رسانده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر با اشاره به اهمیت پژوهش بیان داشت: پژوهش باید استراتژیک باشد و دانش تولید ثروت و درآمد کند.

در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی فیمابین دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر امضا شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید