ایجاد 500 فرصت شغلی با سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در معادن کرومیت رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از دوشنبه ایرنا’ احمد محمودی در دیدار با سرمایه گذاران هندی، حمایت از سرمایه گذاری خارجی را یکی از اهداف، برنامه ها و سیاست های مهم دولت تدبیر و امید در راستای رشد، رونق و توسعه اقتصادی پایدار، ایجاد اشتغال و برطرف کردن معضل بیکاری برشمرد.
وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی های رودان در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در هر یک از این بخش ها علاوه بر اینکه سود مناسبی نصیب سرمایه گذار می کند موجب ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و ارز آوری برای کشور خواهد شد.
محمودی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را به عنوان اولویت نخست خروج از رکود در تصمیم سازی های کلان کشور مورد تاکید قرار داده است و در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و حمایت از سرمایه گذاران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری خارجی در شهرستان رودان شناسایی شده است و دولت با تمام توان از سرمایه گذاران در بخش های مختلف حمایت می کند.
محمودی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی متقاضیان سرمایه گذاری در شهرستان رودان این اطمینان خاطر را داشته باشند که همواره از حمایت دولت برخوردار خواهند بود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید