خبر فوری

یگان حفاظت منابع طبیعی هرمزگان به وسائل اطفای حریق مجهز شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از منابع طبیعی هرمزگان، امید ذاکری با توجه به بارش های خوب بهاری و پوشش گیاهی متراکم و انبوه جنگلها و مراتع ، بمنظور پیشگیری از حریق در سطح جنگلها و مراتع استان در کارگروه مدیریت بحران مصوبه ی مجهز کردن یگان حفاظت به تجهیزات اطفای حریق مصوب شد.

ذاکری گفت: با تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح تهیه و تامین تجهیزات حفاظتی و حمایتی و طرح تهیه ی تجهیزات یگان حفاظت و اطفا حریق و اعتبارات خارج از شمول ، وسایل و تجهیزات اطفای حریق از قبیل ۵ دستگاه دمنده اطفای حریق، یک دستگاه موتور سم پاش، ۲۰۰ آتش کوب، ۴۰ بیلچه، ۱۰۰ شن کش، ۱۰ تبر، ۳۳ اره، ۳۰ چراغ قوه، ۴۰۰ گالن آب ۱۵ لیتری، ۴۰ کپسول آتش نشانی، ۳۰ جعبه کمک های اولیه، ۲۰۰ بیل، ۱۰۰ ماسک دهانی فیلتر دار و وسایل انفرادی مانند لباس، کفش، عینک ضد دود، کوله پشتی اطفای حریق، دستکش آتش نشانی و… خریداری و در اختیار یگان های حفاظت شهرستان ها قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته نیز اقداماتی در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل یگان های حفاظت صورت گرفته است.

ذاکری گفت: در سه ماهه اول ۳ فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان اتفاق افتاده که با اقدام سریع نیروهای یگان حفاظت و یاری دهیاران، شوراها و اهالی روستاها با کمترین خسارت آتش سوزی ها مهار شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید