خبر فوری

بیش از ۴۵تن محصولات کشاورزی قاچاق در رودان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از جهادکشاورزی هرمزگان، عباس مویدی بیان داشت: سیب درختی، گلابی، انبه، تخمه آفتابگردان، برنج، شلیل، گریپ فروت و لیمو ترش از مهمترین محصولات قاچاق کشف شده هستند.

مویدی افزود: عدم ارائه گواهی بهداشتی، نظارت قرنطینه ای و خارجی بودن از مهمترین دلایل جلوگیری ورود محصولات به استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹۵درصد محصولات با ارقام تولیدی داخلی مطابقت دارند بطوری که تشخیص موارد بهداشتی و قرنطینه ای را برای افراد عادی مشکل می کند.

مویدی خاطرنشان کرد: محصولات کشف شده بعد از طی مراحل قانونی، بخشی از آنها امحاء وبخشی دیگر به اداره اموال تملیکی تحویل داده شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید