خبر فوری

لزوم ارتقاوانسجام اجتماعی درمیناب/هفته گردشگری میناب برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، وحید مکی زاده پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی انبه و یاسمین گل با بیان اینکه مطالبه گری در مورد مشکلات میناب آغاز شده است، بیان داشت: مردم و NGOها نسبت به مشکلاتشان راه مطالبه گری را در پیش گرفته اند و این جای بسی خوشحالی و امیدواری دارد که فرهنگ مطالبه گری در بین مردم شهرستان میناب نهادینه شده است.

دبیر جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب افزود: جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل با هدف معرفی تاریخ و فرهنگ شهرستان میناب از پنج سال گذشته آغاز شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته هفته گردشگری میناب به دلیل نبود زیرساخت و فراهم نبودن شرایط برگزار نشد، امیدواریم که امسال همکاری بیشتری از سوی میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان و مسئولان محلی انجام گیرد.

مکی زاده خاطرنشان کرد: هدف محوری از برگزاری پنجمین دوره جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل که امسال آن را دنبال خواهیم کرد ارتقا و انسجام اجتماعی در میناب است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *