خبر فوری

بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های کویت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از روز سه شنبه ایرنا نشریه پرشمارگان القبس کویت طی گزارشی نوشت: رهبر عالی ایران در سخنان اخیر خود به مناسبت عید سعید فطر مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی را امری واجب و لازم الاجرا دانسته است.
القبس نوشت: آیت الله علی خامنه ای تاکید دارد که رویارویی با اسرائیل یک جهاد واجب است و مسئولان ایرانی اعتقاد دارند که این سیاست باید با همکاری تمامی کشورهای اسلامی همراه باشد.
این نشریه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این نکته تاکید دارد که تمامی کشورهای اسلامی باید در جهت وحدت گام بردارند و از تفرقه خودداری نمایند.
سایت خبری ‘کویت نیوز’ نیز با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت: رهبر عالی ایران تاکید کرده است که مهمترین مشکل امروزی جهان اسلام تفرقه و دو دستگی است که همانند زخم بزرگی در جسم جهان اسلام رخنه کرده است.
این سایت نوشت: رهبر عالی ایران بر اهمیت حمایت از نهضت فلسطین تاکید دارد و نسبت به فراموشی آن هشدار داده است و ادامه مقاومت را امری لازم الاجرا می داند .
‘کویت نیوز’ نوشت: بر اساس ایدئولوژی مورد تاکید مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی اشغال اراضی مسلمانان از سوی دشمنان نیازمند مبارزه و مقاومت است و باید تمامی کشورهای اسلامی در این زمینه تلاش کنند.
خاورم**320 *شبک*1488 * انتشاردهنده: بهمن بامداد**

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید