خبر فوری
هرمزبان:معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تسهیل سفر دریایی از کشور عمان به جزیره قشم با خودروی شخصی خبر داد.

مردم عمان با خودروی شخصی به قشم سفر می‌کنند

فرزین حقدل در جمع خبرنگاران گفت: اسکله تخلیه و بارگیری خودروی بندر بهمن آماده سازی شده و مردم عمان در صورت تمایل برای سفر به جزیره قشم می‌توانند با خودروی شخصی 2 روز در هفته از مسیر دریا اقدام کنند.
وی با اشاره به سفر 66 تن از عمان در مردادماه 1395 به قشم برای نخستین بار افزود: انتقال خودروهای عمانی از بندر خصب به بندر بهمن با پلاک ترانزیتی با هماهنگی اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم و اداره شماره‌گذاری این سازمان در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر شده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: خط مسافری و باری دریایی دایمی قشم و عمان در صورت استقبال بیشتر مسافران ایرانی و عمانی قابل افزایش است و مسافران عمانی می‌توانند از مزیت سفر به نقاط مختلف کشور نیز با دریافت ویزای سه ماهه در بندر بهمن، فرودگاه بین‌المللی قشم و دفتر نمایندگی وزارت خارجه استفاده کنند.
راه اندازی خط دریایی ایران به عمان (قشم- خصب) با توافق‌های صورت گرفته توسط مسئولان دو کشور و صدور ویزای دو هفته‌ای در مبادی برای مسافران محقق شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید