خبر فوری

اعلام برنامه های هفته حقوق بشر امریکایی در تهران

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده و تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مراسم متمرکز هفته حقوق بشر آمریکایی فردا، چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که ادارات، نهادها و دستگاه ها به تبیین جنایات امریکا در این هفته بپردازند، گفت: بازخوانی وقایع رخ داده در این هفته و تبیین جنایات امریکا، به خصوص برای جوانان بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: روز هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حزب جمهوری اسلامی مهمترین روز این هفته است و به این مناسبت فردا بعد از ظهر، در یادمان شهدای هفتم تیر در «سرچشمه» تهران، مراسم متمرکز از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد، نائب رییس مجلس نهم، و دیگر برنامه ها برگزار می شود.

محمودی ضمن دعوت از مردم تهران و علاقمندان به فرهنگ شهید و شهادت برای حضور در این مراسم، اضافه کرد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدای هفتم تیر در بهشت زهرا(س) ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه ۸ تیر و دعای ندبه و دعای کمیل نیز در قطعه شهدا در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یک برنامه تئاتر و کارهای نمایشی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز تئاتر شهر در چهار راه ولیعصر(عج) تهران از ساعت ۸:۳۰ به بعد روزها اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند وحشی گری های امریکا و تبیین حوادث ترور است را مشاهده کنند.

وی به برگزاری برنامه های تبلیغی و بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج و نیز مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به حملات اخیر تروریستی در تهران و نمایان شدن ماهیت وحشی امریکا و مزدورانش، از همه دستگاه ها انتظار می رود که بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

محمودی ادامه داد: افرادی که آن جنایات را در دهه ۶۰ علیه ملت ایران انجام دادند، با این ملت دشمن خونی هستند و هرگز با این ملت کنار نخواهند آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید