خبر فوری

پهلوگیری یک فروند کشتی باری حامل 12 هزار تن کنستانتره روی در قشم

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا،‌مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم در این خصوص گفت: این کشتی از بندرپرسین ترکیه بارگیری شده و در اسکله کاوه قشم در حال تخلیه بار است.

پژمان بهرامی افزود: پودرهای روی پس از تخلیه با 410 کامیون 30 تنی به کارخانه ذوب روی قشم فرستاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ذوب و احیای روی قشم در این خصوص گفت: این میزان پودر روی وارداتی خوراک دو ماه این کارخانه برای تولید شمش روی است.

مهدی کلاته پیش بینی کرد ‌که امسال بیش از 20 تن شمش روی به ارزش بیش از 40 میلیون دلار در کارخانه ذوب روی قشم تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه شمش‌های تولید شده به کشورهای اروپایی، هند و کره صادر می‌شود، اضافه کرد: در کارخانه ذوب روی قشم 350 نفر مستقیم و نزدیک به 700 نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت ذوب و احیای روی قشم تصریح کرد: کارخانه ذوب و احیای روی قشم فعالیت خود را در دو فاز در منطقه آزاد قشم آغاز کرد که فاز نخست آن در سال 75 و فاز دوم در سال 85 به مرحله تولید رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، جزیره قشم با یک‌هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و با داشتن امکانات ویژه حمل و بارگیری کالا در دو اسکله بهمن و کاوه به عنوان یکی از مهمترین مراکز حمل و نقل دریایی در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید