خبر فوری

رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، اتحاد است

جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: ملت ما بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتند، در عرصه داخلی و بین‌المللی تجربه‌های گسترده‌ای داشته و آزمون‌های سختی را هم پشت سر گذاشته است.

وی افزود: ما دشمنان بسیار بزرگ‌تری  مانند آمریکا داشتیم که مانور و اقداماتشان در نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی شد، اقدامات تروریستی حداقلی کور مانند داعش در حدی نیستند که بتوانند در این انسجام و استحکام حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی ایران تأثیر بگذارند. 

رئیس دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: نیروهای نظام و مردم شریف ما مقتدر، مستحکم، معتقد و ملتزم هستند و  نگاه ارزشی دارند که این توطئه‌ها را در هر مکانی خنثی کنند و همچنان روند استحکام و اقتدار نظام رو به‌ جلو حرکت کند.

وی یادآور شد: طبیعی است که همه افراد سیاسی و غیرسیاسی منسجم باشند، این انسجام کمک می‌کند که ما کمترین فرصت سوء استفاده را برای دیگران فراهم نکنیم، تاکنون تمام پیشرفت‌ها مربوط به اتحاد مردم و رهبری مقام معظم رهبری است در این برهه از زمان نیز راز موفقیت همین است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید