خبر فوری

محدودیت های ترافیکی برگزاری نماز عیدفطر در بندرعباس اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدباقر سلیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: محدودیت های ترافیک در هر 2 باند بلوار امام خمینی (ره) (از میدان امام خمینی پارک شهید دباغیان ) تا میدان انقلاب روبه روی هتل هرمز و همچنین در بلوار شهید مطهری شمالی و جنوبی خیابان گمرک و تمام مسیرهای فرعی منتهی به بلوار امام خمینی(ره) اجرا می شود.
وی بیان داشت: محدودیت ترافیک تا پایان نماز عید فطر و روان شدن ترافیک ادامه دارد و ساکنان این بخش از پارک کردن خودروی خود در کنار خیابان خودداری شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهارکرد: نماز گزاران می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک شهید دباغیان و بلوار شهید چمران پارک کنند.
سلیمی یادآورشد: تردد موتور سیکلت سواران در این روز ممنوع است و مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید