خبر فوری

برگزاری آیین کوچه گردان عاشق در حمایت از نیازمندان بندرعباس

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌آئین کوچه گردان عاشق پرمخاطب‌ترین برنامه جمعیت مردمی دانشجویی امام علی (ع) است که با هدف مقابله با فقر اقتصادی و تأمین نیازهای غذایی خانواده‌های محروم و نیازمند برای پنجمین سال پیاپی در هرمزگان و هم‌زمان با سراسر کشور در شب‌های ماه رمضان برگزار شد.

در این طرح کیسه‌های مواد غذایی موردنیاز یک‌ماهه خانواده‌های محروم و فقیر که توسط اعضای این جمعیت شناسایی‌شده بودند توسط دانشجویان و خیرین با تأسی از روش حضرت علی(ع) به درب منازل محرومان توزیع شد.

کوچه گردان عاشق در حقیقت بیانیه عملی دانشجویان و شهروندان دوست دار و عاشق امام علی(ع) است که با همیاری نیک اندیشان هرساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، امسال در برگزاری آیین کوچه گردان عاشق، بیش از 8 هزار کیسه مایحتاج غذایی یک‌ماهه خانواده‌های نیازمند تأمین شد و توسط داوطلبین و خیرین میان خانواده‌های آسیب‌دیده در سراسر کشور توزیع شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید