خبر فوری

مشارکت 70 داوطلب در طرح تابستانه امداد و نجات جاده ای هرمزگان

علیرضا مظفری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح که از اول تیرماه آغاز شده ، همه این افراد آموزش های تخصصی لازم را برای خدمات رسانی در مواقع اضطراری پشت سرگذارده اند.
وی ادامه داد: طرح یاد شده تا ابتدای فصل پاییز ادامه می یابد و در قالب آن خدمات امدادی شامل حوادث و ترافیکی و جاده ای، نجات و رها سازی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی به مسافران سانحه دیده ارائه می شود.
وی اضافه کرد: برای این منظور 14 پایگاه امداد و نجات شامل 12 پایگاه امداد و نجات جاده ای و 2 پایگاه امداد و نجات دریایی در طول تابستان به فعالیت می پردازند.
معاون امداد جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: امید می رود مردم برای سفرهای خود از وسایل نقلیه ایمن استفاده کرده و هنگام رانندگی جانب احتیاط را نگه داشته تا دچار سانحه نشوند.
جمعیت هلال احمر هرمزگان دارای یک هزار و 483داوطلب امدادگر است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید