خبر فوری

شهرستان نظرآباد نیاز به راه اندازی خانه معلم دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا ، حجت اله صادقی روز شنبه در یکصد و بیستمین نشست شورای آموزش وپرورش نظرآباد افزود: ساخت خانه معلم در این شهرستان برای برخوردار شدن معلمان از یک مرکز آموزشی و رفاهی باید در اولویت کاری قرار گیرد.
وی با اشاره به آمار بالای فرهنگیان در نظرآباد اظهار کرد: اما این جمعیت فرهیخته از امکانات و خدمات مناسبی از جمله خانه معلم محروم هستند.
وی بیان کرد: راه اندازی خانه معلم در این شهرستان موجب می شود تا سایر فرهنگیان کشور نیز در پیک های مسافرتی نوروز و تابستان از خدمات این مرکز برخوردار شوند.
وی یاد آور شد: طرح جامعی برای ایجاد و احداث خانه ی معلم و تالارفرهنگیان جهت ارائه خدمات به این عزیزان تهیه و در دستورکارآموزش و پرورش قرارگیرد.
فرماندار نظرآباد در این نشست بر تحصیل اسناد مالکیت مدارس،ساخت درمانگاه فرهنگیان و تبیین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.
صادقی با اشاره به آغاز تعطیلات مدارس یاد آور شد: باید با تمهید مقدمات وبرنامه ریزی سعی کنیم ساختمان و اموال مدارس درایام تابستان محافظت شود تا فضاهای آموزشی آسیبی نبینند.
وی در ادامه به کوتاهی های صورت گرفته در زمینه تحصیل اسنادمالکیت مدارس درگذشته در نظرآباد پرداخت و خاطر نشان کرد: کوتاهی هایی صورت گرفته که باید با تلاش و کوشش مضاعف جبران شود.
شهرستان نظرآباد 2 هزار معلم دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید