خبر فوری

سپاه خواب خوش را از تروریست‌ها گرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، محمد محمودی شاه‌نشین پیش از خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه روز قدس در جمع راهپیمایان اظهار داشت: امروز روز قدس روز اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل است امسال راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار می‌شود که کشورهای اسلامی دچار فتنه‌ها و جنایت‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و استکبار جهانی شده‌اند.

وی افزود: امروز مردم روزه‌دار با گویش‌ها و فرهنگ‌های مختلف با تبعیت از فرامین رهبر خود به میدان آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را به اسلام و انقلاب ثابت کرده و نشان دهند که تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

در حوزه سیاست‌های کلی نظام و برجام تابع مقام معظم رهبری هستیم

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس با بیان اینکه فلسطین و آزادسازی قدس، موضوع اول جهان اسلام است تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران و مردم شیعه و سنی این منطقه با درک اهمیّت این موضوع گام‌های خود را استوار در آخرین روز از جمعه ماه رمضان بر علیه استکبار جهانی برداشتند و نشان دادند که وقتی پای حفظ تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب باشد تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

محمودی عنوان کرد: در برجام و سیاست‌های کلی و ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرف آخر را مقام معظم رهبری می‌زند و همه ما هم‌عهد و هم‌پیمان و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌های سپاه به مواضع تروریست‌ها عنوان کرد: پرتاب موشک‌های بالستیک سپاه کشورمان به مواضع تروریست‌ها سیلی محکمی بر جسارت آنان به حملات تروریستی در تهران است اقدام سپاه در به هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها در سوریه، خواب خوش را از سران عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل سلب کرده است.

مسلمان منطقه هرگز تن به اسلام آمریکایی نمی‌دهند

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان نیز خاطرنشان کرد: چگونه ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا نخستین سفر مهّم خود را به عربستان می‌آید اینان باید بدانند که مردم مسلمان منطقه هرگز به این اسلام آمریکایی تن نمی‌دهند و مانند قبل پایبند نظام جمهوری اسلامی هستند و با وجود با تمام مشکلات در زمینه اشتغال و تحریم دشمن، مردم بصیر کشورمان امروز نشان دادند که هیچ یک از اینها نمی‌تواند خدشه‌ای به اعتقادات مردم وارد کند.

وی در ادامه به فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادارشان که تحت عنوان بزرگداشت هفته قوه قضاییه نام گرفته است اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولان قضایی کشورمان در تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در تحقق عدالت در جامعه، شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند که مورد هجوم منافقان کوردل تروریست‌ها قرار گرفته بود.

شرمنده مردم شهرستان قدس هستیم

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات در حوزه شهرستان قدس پرداخت و تصریح کرد: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با تهران قریب به 350 هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر اینها به دلیل نزدیکی به تهران و وجود کارخانه‌جات صنعتی به این شهر مهاجرت کرده‌اند.

محمودی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل کم‌کاری مدیران پیشین بسیاری از اقدامات و پروژه‌های عمرانی شهر پیشرفت چندانی نداشته، و بنده به نوبه خود شرمنده این مردم هستم که نتوانسته‌ایم خدماتی در خور شأن‌شان ارائه کنیم.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه بیمارستان 160 تختخوابی شهرقدس افزود: در طول شش ماه کاری بنده پیشرفت خوبی داشته است و هم اکنون در مرحله اجرای سقف طبقه دوم بوده و قبلاً نیز قرار بر این بود که این بیمارستان تا پایان سال 95 افتتاح شود اما متأسفانه اعتبارات لازم به دلیل شرایط کشور در سطح کلان تأمین نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس پیرامون احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان نیز اظهار داشت: صحبت‌های اولیه با نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است که بتوانیم بیمارستان دیگری را جایگزین بیمارستان 12 بهمن کنیم که متأسفانه فاقد امکانات تخصصی است.

کوتاهی مدیران پیشین عامل اصلی تأخیر در افتتاح پل تقاطع غیر هم‌سطح است

محمودی در ادامه به روند پیشرفت عملیات پل تقاطع غیر هم‌سطح اشاره کرد و افزود: متأسفانه پروژه پل نباید آن قدر زمان می‌برد اما به دلیل کوتاهی مدیران سابق بیش از 8 سال است که در حال اجرا و ساخت است.

وی بیان کرد: در این مدّت شهرداری نیز جهت تسریع در روند ساخت آن کمک‌های شایانی داشته است که امیدواریم با توجه به صحبت‌ها و توافقاتی که صورت گرفته هر چه سریع‌تر با همکاری شهرداری تهران از ورودی این پل بهره‌برداری کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه امسال برای نخستین بار در بودجه سال 96 ردیف اعتباری برای پروژه مترو شهر قدس اختصاص داده شده که امیدواریم با تلاش دفتر فنی فرمانداری و شهرداری پیگیری لازم جهت اجرایی شدن آن صورت بگیرد.

محمودی تصریح کرد: اورژانس شهرستان قدس راه‌های مواصلاتی شهر، ساخت و‌ سازی‌های متراکم در معابر کم عرض و عدم پیش‌بینی پارکینگ از دیگر معضلات و مشکلات این شهر است که باید مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.

مدیران آموزش و پرورش روحیه مطالبه‌گری داشته باشند

وی در ادامه به فرسودگی مدارس شهرستان قدس اشاره کرد و گفت: متأسفانه بیشتر مدارس شهرستان قدس قدمتی 40 تا 50 ساله دارند و بسیاری از آن‌ها در معرض تخریب قرار دارند و از سوی دیگر حجم زیاد دانش‌آموزان سبب کاهش کیفیت آموزشی در کلاس‌ها شده که انتظار من از مدیران آموزشی، مطالبه‌گری است تا بتوانیم در کنار یکدیگر کارها را پیش ببریم.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس تصریح کرد: افزایش سرانه‌ها و ارتقا مراکز فرهنگی و خانه‌های فرهنگ جهت استفاده خانواده‌ها و فرزاندانشان باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد که یکی از این مراکز فرهنگی بسیج است که سبب خودسازی نوجوانان می‌شود.

شورای پنجم از نیروهای آگاه و جوان بهره بیشتری بگیرد

محمودی با اشاره به اقدام شهرداری قدس در تراکم فروشی بیان کرد: شهرداری قدس به جای تراکم‌فروشی تلاش کند تا با تغییر رویه نسبت به بهسازی امور شهری و ساخت و سازها و اِلمان‌های معابر و ارتقای سرانه‌ها اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات شورای دوره چهارم اظهار داشت: امیدواریم شورای جدید نیز با حضور در بین مردم و آگاه شدن از مشکلاتشان نسبت به ساماندهی امور اقدام کرده و در این راستا از افراد صاحب فکر و ایده بهره گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم روزه‌دار و مؤمن شهرستان قدس در راهپیمایی یوم‌اللّه روز قدس خاطرنشان کرد: پیشرفت و آبادانی شهر نیازمند تلاش و همکاری تمام مسئولان و شهروندان است، و بنده در مجموعه خانه ملت از تمامی صاحب‌نظران و افراد صاحب ایده و خلاق جهت حل بسیاری از مشکلاتی که هم‌اکنون جاری است یاری می‌طلبم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید