خبر فوری

روز قدس میراث گرانقدر امام خمینی (ره) و نماد مقاومت است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری  در خطبه های این هفته نماز جمعه جزیره هرمز با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: مهمترین پیام این روز آن است که مردم مسلمان جهان ازتفکر صهیونیستی متنفر و ناخشنود هستند و در مقابل مستکبران و ظالمان قد برافراشته اند.

وی افزود: امروز نماد استکبار رژیم صهیونیستی و امریکا است و متاسفانه اذناب امریکا هم در منطقه خود را به این رژیم انسان ستیز متصل کرده اند.

امام جمعه هرمز روز قدس را میراث گرانقدر امام خمینی (ره) دانست و افزود: با اعلام چنین روزی همه معادلات دشمنان به هم ریخت.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم که راهپیمایی روز قدس منجر به اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان و محو ستاره نحس نظام صهیونیستی شود.

وی به حمله موشکی ایران به مواضع داعشی ها نیز اشاره و با تجلیل از این اقدام اضافه کرد: این حمله موشکی علاوه بر نمایش قدرت و اقتدار ایران، درس هایی نیز برای اسرائیل، عربستان و آمریکا و نیز گروه های داخل کشور داشت.

حجت الاسلام دری افزود: امنیت در جمهوری اسلامی موضوعی نیست که با یک ترقه بازی ساده چند تروریست خدشه دار شود و پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشور نشان دادکه ایران اسلامی آماده پاسخگویی به هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن است.

امام جمعه جزیره هرمز  خاطرنشان کرد: تقویت تروریست های داعش، قرار دادن گروه های مقاومت اسلامی از جمله حماس، حزب الله و جهاد اسلامی در لیست گروه های تروریستی، اجرای پروژه ایران هراسی در منطقه و ترغیب کشورهای عرب منطقه به خرید سلاح از کشورهای غربی از جمله توطئه های دشمن برای منحرف کردن ذهن ملت های مسلمان از مسئله فلسطین است.

حجت الاسلام دری در بخش دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان گفت: اگر این دلاورمردی ها در جبهه مقاومت صورت نمی گرفت، امروز باید در داخل مرزهای خود با تکفیری ها می جنگیدیم و امنیتی را که امروز در کشور می بینیم، به واسطه از جان گذشتگی شهدای مرزبان است

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید