خبر فوری

امام جمعه میناب: هدف ازپرتاب موشک به مقر داعش گرفتن زهر چشم از کشورهای استکبار بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از مردم وخانواده های شهدا واینکه از نام ومقام شهدا استفاده سیاسی نشود گفت: جایگاه شهدا وخانواده های آنها  در جمهوری اسلامی ایران فراتر از آن است که برخی از مسئولان بخواهند از نام آنها استفاده سیاسی کنند و اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.

معتمدی فربیان داشت: مسئولین اگر میخواهند برای آنها کاری انجام دهند باید ببینند که مشکلاتی را که بر سر راه آنهاست مرتفع سازند تا احساس بی تفاوتی وعدم توجه به آنها نکنند نه اینکه از مقام ونا م خانواده های شهدا استفاده سیاسی صورت گیرد.

خطیب جمعه شهرستان میناب در پاسخ به واکنش قابلا سنجیده شده نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موشک به مقر نیروهای داعش در خاک سوریه وکشتار بسیاری از فرماندهان آنها گفت: این پاسخ جوابی دندان شکن به همه کسانی است که قصد تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران وهرگونه خرابکاری در این منطقه دارند.

معتمدی فر گفت: پرتاب موشکهای سپاه پاسداران به نیت نابودی داعش نبوده چرا که داعش در حدی نیست که ایران بخواهد به آن موشک پرتاب کند بلکه به نیت گوش زد به همه کشورهای حامی استکبار است که دست از تعدی به نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

خطیب جمعه شهرستان میناب عنوان داشت: این موشکها ، موشکهای میان برد ونقطه زن ما بود تا کشورهای استکبار بداند که در صورت هر گونه خطا با واکنش سخت مواجه وبا خاک یکسان می شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها  از این حرکت جمهوری اسلامی ایران  غافلگیر شدند واین موضوع سبب شد که نسبت به کشور ایران حساب ویژه ای داشته باشند گفت: عربستان صعودی که از نیروهای صهیونیست وداعش برای برهم زدن حمایت میکند باید بداند اگر دست از توطئه های خود بر ندارد واکنشی سخت تر از داعش در انتظار او است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید