خبر فوری

مسئولان با پیروی از مقام معظم رهبری در برابر دشمنان ایستادگی کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی امروز قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهر یزد به اهمیت روز قدس و دشمنی های کفر جهانی و غاصبان صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: دشمنی استکبار جهانی همواره ادامه دارد و راه عزت فقط مقاومت است.
وی ادامه داد: اتحاد امت اسلام و حضور جدی آنها در عرصه های مختلف یک وظیفه بزرگ و همیشگی و راه عزت و سعادت در برابر دشمنان حق و حقیقت و مسلمانان همین رویه مهم است .
این مسئول تصریح کرد: دشمنان همواره در 38 سال گذشته علیه نظام و انقلاب اسلامی ما دست به انواع دسیسه ها زده اند بنابراین باید مقاوم بود که موفقیت کشور ما در گرو ایستادگی است.
حسینی کوهستانی به توطئه ها عوامل استکبارجهانی و تروریست‌ها علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مبارزه با اسرائیل غاصب و دشمنان همیشگی است و فقط به روز قدس اختصاص ندارد.
وی به اهمیت ولایتمداری و داشتن بینش و بصیرت در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: باید همواره تحت سفارشات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف از نظام دفاع جانانه داشت.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
راهپیمایی روز قدس در 78 محل در استان یزد برگزار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید