خبر فوری

آوای مرگ بر اسرائیل در آسمان رودان طنین انداز شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از جمعه ایرنا’ امروز کوچه و خیابان های رودان شاهد خیزش لبیک گویان مومن و روزه دار در محکومیت ظلم و استبداد بود، طلایه داران آزادی و آزادمردی در صفوف به هم فشرده حماسه، یکدل و یک صدا، آوای مرگ شیطان بزرگ، اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و متجاوز را فریاد زدند.
پاسداران اسلام و انقلاب در صفوف حماسه، متحد و یکپارچه، با مشت های گره خورده و طنین انداز کردن گلبانگ تکبیرهای بلند ‘الله اکبر’، سیلی ‘اسلام’ را بر صورت ‘کفر’ و ‘ظلم’ نواختند.
مردم شهرستان رودان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر وحدت، انسجام و حمایت خویش از آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و خشم و انزجار جهان اسلام از استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.
شهروندان رودانی با مشت هایی گره کرده، صدایی بغض آلود و در سوز گریه کودکان فلسطین، یکدل و یک صدا، فریاد حق خواهی و آوای مرگ و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و متحدانش را در گوش زمین و زمان طنین افکندند.
امروز روز اعلان خشم، نفرت و انزجار واقعی ملت ایران علیه جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل غاصب و سفاک بود، امت حزب الله در این روز با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، عکس شهدا و مشت هایی گره کرده بار دیگر به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند و هرچه فریاد داشتند، بر سر آمریکای جنایتکار و خبیث کشیدند.
امروز همه به صحنه آمدند، آمدند و با قاطعیت به جهانیان اعلام کردند تا مادامی که غیرت و حریت در رگ های درس آموختگان مکتب اسلام و قرآن می جوشد، تا آخرین نفس و قطره خون خود از مرزهای ایمان و عقیده، پاسداری و صیانت می کنند.
مسلمان و شیعیان این خطه از جهان اسلام با شرکت در این تظاهرات مردمی و خودجوش، حادثه سرخ سکوت خیانت بار و معنادار کشورهای غربی و عربی در قبال مسئله فلسطین را به شدت محکوم کردند و خطاب به اسرائیل و متحدانش فریاد زدند وعده حق نزدیک است، مقاومت دیگر شکستنی نیست و بزودی چشمان جهان نابودی ننگین خصم خدا را به نظاره خواهد نشست.
مردم انقلابی و قدرشناس رودان بار دیگر همگام با ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، وفاداری خود به انتفاضه و همراهی خود با مردم ستمدیده فلسطین و دیگر مسلمانان مظلوم و بی دفاع جهان را در برابر انظار جهانیان به تصویر کشیدند.
آنان در حالی که پرچم زیبا و خوشرنگ کشور عزیزمان ایران اسلامی و فلسطین را بال در بال نسیم بر فراز دست هایی آشنا و صمیمی به اهتزاز در آورده بودند، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل، پرچم های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را با گام هایی استوار، زیر پا لگد مال کردند و خواستار جهانی عاری از هرگونه ظلم و استبداد و سرشار از آزادی و آزادمردی شدند.
راهپیمایان در پایان این حماسه آفرینی عظیم و باشکوه، با تجمع در مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهر رودان، با گلبانگ تکبیر، مفاد قطعنامه سراسری راهپیمایی روز جهانی قدس در سال 96 را مورد تایید قرار دادند.
درود بر این همه غیرت و شرف که امروز به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.
ای فلسطین، امروز همه به خیابان ها آمدند، آمدند که بگویند درد تو درد همه آزادگان عالم است، آمدند تا غربت، تنهایی و مظلومیتت را زار زار در خود بگریند.
آمدند تا به ایمان، امیدواری و مقاومتت دگر بار درود فرستند و دل های آسمانی شان را برای رهایی و آزادی ات، روانه سمت پروردگار عالمیان کنند.
درود بر تو ای خاک گوهر خیز، درود بر تو که صبر، استقامت، ایستادگی و مقاومتت جهان را به حیرت وا داشته، درود بر تو ای خاستگاه رسالت و ای زادگاه رسولان ایمان و مهر، نامت هنوز هم زنده ترین نام جهان است.
سال هاست که گرگان و شغالان ولع، آوای شوم مالکیت بر خاک پاکت را زوزه می کشند، اما فرزندانت، با سلاح صبر و استقامت، مردانه ایستاده اند و اجازه نمی دهند حتی ذره ای از این خاک که سال هاست تربت پاک مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع و خفته در خونت است، به دست نامحرمان اهریمن بیفتد.
سلام بر فلسطین، این جغرافیای درد، ایستادگی، شهامت، پایمردی و رشادت، سلام بر سرزمینی که فرزندانش چون لاله ای سرمست و عاشق در حوالی قبله نخستین می رویند و در همان حوالی نیز به مرگ لبخند می زنند.
سلام بر فلسطین، سلام بر سرزمینی که فرزندانش با دستانی خالی و با چشمانی پر ستاره تر از آسمان، با لب هایی تکبیر گوی، شانه به شانه برای رهایی و آزادی اش در خاک و خون می روند.
سلام بر فلسطین، سلام بر سرزمینی که مردمانش شب و روز به شهادت سلام می کنند و به زخم و درد، لبخند می زنند و با گلبانگ زیبای تکبیر، اشک و بغضشان را در فلاخن گذاشته و به سوی تاریکی پرتاب می کنند.
سلام بر فلسطین، سلام بر مردمانی که شب و روز زیر آوار بمب های مدرن، قصیده سرخ درد، هجر و جدایی می سرایند، اما مدعیان دروغین حقوق بشر از این همه رنج و اندوه بی امان، خم به ابرو نمی آورند.
سلام بر فلسطین، سلام بر کودک بی سرزمین و سرزمین بی کودک، سرزمینی که سرانگشت کودکانش با سنگ آشناست، به راستی کودکی که همیشه در دستان کوچکش سنگ داشت، چرا تربت پاک و بی نشانش سنگ نداشت؟
سلام بر لاله های نشکفته بوستان فلسطین، لاله هایی که با سینه ای مالامال از عشق و عاطفه بر شانه های شهر تشییع می شوند و در پهنه وسیع خاک جای می گیرند.
ای فلسطین تو و فرزندانت بدانید که ما فرزندان ایران تا آخرین نفس برای آزادی ات خواهیم جنگید و نوای رهایی ات را در گوش نسیم زمزمه می کنیم.
ای فلسطین خود و فرزندان پاک و غیورت بدانید که تا آخرین قطره خونمان از عزت و آزادی ات دفاع می کنیم، می بینیم روزی را که تمام سنگ های تو، همه اشک های ما و همه دلتنگی های مردمانت گلوله خواهد شد و بر سر روبهان دیو سیرت خواهد بارید.
ای فلسطین ما فرزندان ایران امروز بار دیگر می گوییم اگر روزی تمام سنگ های دنیا تمام شود ما چشمانمان را برای دفاع از تو خواهیم فرستاد.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در رودان در استقبال پرشور امت حزب الله و روزه دار، ساعت 12 روز جمعه دوم تیرماه 96 از مقابل شهرداری تا مسجد حضرت اباالفضل (ع)، میعادگاه نماز جمعه در این شهر برگزار شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید