خبر فوری

برگزاری راهپیمایی روز قدس فروپاشی نظام سلطه را نزدیکتر می کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا حمیدرضا مقدم فر جمعه در آیین سخنرانی روز قدس که با حضور استاندار کرمان، ائمه جمعه و اقشار مختلف مردم در مصلی امام علی (ع) برگزار شد افزود: حمایت ملت شریف ایران از مردم فلسطین ریشه در آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی دارد و اینکه ملت ما نمی تواند ظلم را در حق ملت فلسطین ببیند و ساکت باشد.
وی با بیان اینکه امروز دفاع از مردم فلسطین با تمامی اداور گذشته متفاوت است خاطرنشان کرد: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی مبارزه با تمامی نظام سلطه است و مساله فلسطین یک مرز جغرافیایی نیست بلکه جغرافیای جبهه حق و باطل است.
معاون مجمع بیداری اسلامی اظهار کرد: هرکسی که از جبهه و صراط حق خارج می شود حتما به سازش و صلح با اسرائیل روی می آورد و امروز این موضوع به یک شاخصه تبدیل شده که هر کس با اسرائیل رابطه دارد، باطل است.
وی به حضور ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در عربستان و اسرائیل اشاره و عنوان کرد: ارتباط با نظام سلطه هزینه دارد و دیدیم همین ترامپ گفته بود باید این گاو شیرده (عربستان سعودی) را بدوشیم و در این سفر بیش از 500 میلیون دلار عربستان را دوشید و رفت.
مقدم فر با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل، حمایت از فلسطین، احیای اسلام است بیان کرد: اکنون 38 سال است که با اسرائیل در چالش هستیم و هیچوقت اینها را به رسمیت نشناخته ایم.
وی تصریح کرد: روز قدس، تمام ملتها را با ایران هماهنگ کرده و جمهوری اسلامی همچنان تمامی ملتها را به دفاع از فلسطین دعوت می کند.
وی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی پوزه اسرائیلی ها به خاک مالیده شد و در سه جنگ شکست خوردند، امید داشتند سیاست خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند اما دیدید که چه بر سرشان آمد.
مقدم فر با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی در کار نخواهد بود افزود: امروز موشک های لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت و ایستادگی آنها و 6 فروند موشک ایران بر فرق عناصر آنها خواب و خوراک را از اینها گرفته است.
وی افزود: یکی از ویژگی های اینها ترس است چون خیلی جان دوست هستند و امروز هیچکدام از آنها احساس امنیت نمی کنند و امروز یک جمله سید حسن نصرالله خواب را از اینها گرفته است .
وی ادامه داد: امروز سیاست خاورمیانه بزرگ شکست خورده است و خواهیم دید تا 25 سال دیگر کار اینها تمام خواهد بود.
مقدم فر از اسرائیل بعنوان دشمنی که می خواهد یک مسلمان بر روی زمین باقی نماند و اصلی ترین دشمن خود را مسلمان ها می داند یاد کرد و اظهار داشت : دیدیم که با همپیمانان خود هر چه می خواستند علیه جمهوری اسلامی توطئه کردند و کاری از پیش نبردند.
معاون مجمع بیداری اسلامی اظهار کرد: اینها با نهایت ناامیدی داعش را خلق کردند و همین ترامپ در تبلیغات خود به صراحت گفت که ما داعش را به وجود آوردیم.
وی اضافه کرد: بیداری اسلامی شکل گرفت و برای اینکه این بیداری را منحرف کنند آن را به سوریه کشاندند.
مقدم فر گفت: ایجاد شکاف در دنیای اسلام هم از اهداف اینها است، با درگیر کردن مسلمانان با خود آنها می خواهند یک حاشیه امن برای خود درست کنند و با راه اندازی داعش و تکفیری ها خواستند که مسلمان ها را با خود درگیر کنند .
وی با بیان اینکه کارشناسانشان اعلام کرده اند باید اسلام را به دنیا بد معرفی کنیم اظهار کرد: یکی از کارشناسانشان گفته بود اگر جلوی اسلام را نگیریم تا سال 2050 بیش از 90 درصد اروپا مسلمان خواهد شد اما به فضل الهی تمامی اهدافشان با شکست مواجه شد.
وی اضافه کرد: این مستکبران و عناصرشان چهار استان مهم عراق و بسیاری از سرزمین های سوریه را اشغال کردند اما امروز از تمامی این مناطق جارو شده اند.
وی با بیان اینکه هدف اصلی اینها جمهوری اسلامی بود خاطرنشان کرد: دیدیم که در عراق و سوریه کارشان تمام شد و مردم منتظرند جنازه باقیمانده های اینها را در بیابانهای دیرالزور ببینند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به 2 نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و غربی اشاره و اظهار کرد: این نامه ها همچون بمب اتم عرصه حکام آمریکایی را بهم ریخت.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نامه دوم خود خطاب به جوانان غربی فرمودند، ما با شما جوانان غرب در خصوص جریان تکفیری درد مشترک داریم.
مقدم فر بیان کرد: تمام آن چیزهایی را که به عنوان تهدید برای جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایجاد کردند در حال تبدیل شدن به فرصت برای ما است و امروز هر چقدر که هزینه می کنند نتیجه عکس می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها میلیاردها دلار در عراق هزینه کردند و هزاران سرباز خود را به کشتن دادند و در نهایت عراق را به جمهوری اسلامی ایران تحویل دادند و رفتند.
وی همچنین بیان کرد: 6 موشکی که سپاه پاسداران انقلابی اسلامی بر سر اینها زد آنچه که دیدید تنها یکی از دستاوردهای این کار بود و آن اینکه به مجلس ما تعرض کردند و تعدادی مردم بیگناه را به شهادت رساندند و موشک ها انتقام این ترقه بازی ها بود و فهمیدند ما در مقر اصلی شان از آنها انتقام می گیریم.
وی اضافه کرد: گفته بودند ما سامانه دفاع موشکی داریم، در زمان حمله سپاه این سامانه موشکی کجا بود؟؟
وی ادامه داد: فرماندهان بزرگ شان در این حمله به درک واصل شدند.
مقدم فر اظهار کرد: چندین سال قبل این موشک ها را تست کردیم همین آمریکایی ها و اسرائیلی ها گفتند ایران دروغ می گوید که موشک نقطه زن دارد.
وی عنوان کرد: امروز اینها می دانند ما انبارهایی از این موشک ها داریم ولی موشک های دوربرد ما را هنوز ندیده اند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل عربستان سعودی حساب کار دستشان آمد و این 6 موشک به تیتر یک رسانه های دنیا تبدیل شد.
امروز مردم روزه دار کرمان و دیگر نقاط این استان با وجود گرمی هوا در نخستین لحظات آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده خود در این راهپیمایی شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل آنان بر فضای استان کرمان دیار کریمان طنین انداز شد.
در مراکز شهرستانهای دیگر نقاط استان پهناور کرمان اقشار مختلف مردم با صفوف گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و شعار سپاه و ارتش ما مظهر قدرت ماست خواستار نابودی و محو اسرائیل به عنوان غده سرطانی از قاموس جهان اسلام شدند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان**انتشاردهنده: بهنام احمدی*
7429/ 5054

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید