خبر فوری

هاشمی تختی: حضور مردم، بار دیگر موجب حیرت جهانیان شد

حسین هاشمی‌تختی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حمد و سپاس خداوند سبحان را که به همه ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و تأسی به میراث جاودانه امام راحل عظیم الشأن (ره) و لبیک به ندای ولی امر مسلمین (مدظله العالی) و همراه و همصدا با اقیانوس بی کران و خروشان امت اسلام و انسان های آزاده و حق طلب جهان، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سرتاسر استان، فریاد حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن در مجامع بین المللی را سر دهیم.

وی با بیان اینکه شمیم حضور افتخارآمیز و به یادماندنی مردم دریا دل هرمزگان، در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ دیگری از تاریخ حماسه ‌آفرینی‌های مردم استان را رقم زد، تصریح کرد: مردم هرمزگان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی خویش با ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری، حمایت بی دریغ خود را از تمام مستضعفان جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، اعلام کردند و تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملا ساختند.

هاشمی تختی با اشاره به حماسه حضور گسترده و شکوهمند مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس که بار دیگر موجب حیرت جهانیان شد و حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: بدین وسیله از حرکت انقلابی خودجوش اقشار مختلف مردم شهید پرور استان هرمزگان در راهپیمایی سرنوشت ساز روز جهانی قدس و کلیه دست اندر کاران برگزار کننده این مراسم که به مصداق حدیث شریف “من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل“ تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: رجای واثق دارم که اینگونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از صهیونسیم بین‌الملل، برگ زرین دیگری است در پرونده اعمال خیر و نیکوکارانه مردمان این مرز و بوم، خداوند به همه عزیزانی که در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند، اجر دنیوی و اخروی عطا کند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید