خبر فوری

سلطه‌گران نسل‌کُش ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در کرمانشاه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امروز در سرزمین پهلوانان، قهرمانان و مرزبانان و ولایتمداران کرمانشاه انصافاً افتخارآفرین بود مردم و مسئولان اعم از لشکری و کشوری همه دست به دست هم دادید تا این حماسه آفریده شود.

وی بیان کرد: ان شاءالله سایه نماینده معزز ولی فقیه در استان کرمانشاه همیشه بر سر استان مستدام باد، محضر همکاران بسیار خوبم نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس که از نمایندگان فعال، ولایتمدار و پرتلاش مجلس شورای اسلامی هستند، تقدیر و تشکر کنم و به رسم ادب از همکاران خودم در مجلس تقدیر نمایم.

نقوی گفت: یاد و خاطره حضرت امام(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی که همه این عزت و افتخار و سربلندی ملت ایران مدیون اوست، اگر امروز دنیا در مقابل اراده شما سر تسلیم فرود می‌آورد و جمهوری اسلامی ایران سیاست های خود را در دنیا دیکته می کند به جهت نهضتی است که حضرت امام رهبری کردند و به پیروزی رساندند.

وی افزود: بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای آمده بودند از فردو بازدید کنند در طول بازدید ۵ بار سوال کردند که آیا این تجهیزات و تاسیسات هسته ای کار خود ایرانی هاست خودتان این ها را ساخته اید این سانتریفیوژها کار دانشمندان ایرانی است. بخش غنی سازی ۲۰ درصد را که دیدند که در کپسول های  آژانس هم ذخیره سازی می شود و دوربین های آزانس هم کاملا مسلط بود تعجب کردند و باورشان نمی شد که این توانمندی متعلق به دانشمندان ایرانی است که این صنعت را تاسیس کردند این حاصل انقلاب اسلامی است و حاصل نهضتی است که حضرت امام به پا کرد و مقام معظم رهبری با صلابت و با خردمندی هدایت می کند.

نقوی گفت: چشمتان گوشتان به زبان مقام معظم رهبری باشد به بیان ایشان، در دنیای امروز رهبر ایران انقلابی را سکان داری می کند که تعجب همه آنها را می انگیزد. با تجربه سی سال کار سیاسی به شما عرض می کنم چیزهایی که مقام معظم رهبری در خشت خام می بیند بنده تحصیل کرده دکتری علم سیاست در آینه نمی بینم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر تمام امور اشراف کامل دارد توطئه های دشمن را قبل از همه می شناسد حتی اتفاقات داخل کشورهای دیگر، نمونه آن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اغلب جریانات داخل کشور کلینتون را پیروز میدان می دانستند اما حضرت آقا ده روز قبل از انتخابات اشاره فرمودند پس اعتماد کامل داشته باشید و محکم پشت سر رهبری حرکت کنید که سکانداری انقلاب در شرایط فعلی حساس  است.

نقوی گفت: سال ۱۹۴۸ وقتی قدرت های سلطه گر متجاوز آدم کش و نسل کش که ما را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می کنند کسانیکه از بشریت بویی نبردند ما را تحریم می کنند به جهت حقوق بشر که خود آنها بویی از بشریت نبردند ۱۵۰ هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی توسط ایران کشته شدند؟ ما ۱۵۰ هزار نفر را کشتیم و یکجا خاکستر کردیم؟ یا آمریکا کرد، چند صد هزار نفر در اسلام قتل عام شدند زن و کودک و دختر و پسر امروز جلوی چشم ملت های جهان به خاک و خون کشیده می شود ما ضد حقوق بشریم؟  گوانتانامو مال کیست؟ این قدرت های  زورگو که در جنگ جهانی دوم به خاطر سلطه گری و تجاوزگری  میلیون ها نفر را کشتند مگر ما در جنگ جهانی نقش داشتیم؟

وی گفت: ما که همیشه مورد تجاوز و حمله قرار گرفتیم ما که فقط دفاع کردیم حالا ما شدیم ضد حقوق بشر شما شدید طرفدار حقوق بشر؟ مردم عزیز و ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه، ما سرزمین پهلوانان و اهل معنویت می شناسیم شیعه و سنی و همه مذاهب در کنار هم برادرانه ۱۴۰۰ سال ما کنار هم زندگی می کنیم ما کجا اختلاف داشتیم. سال ۱۹۴۸ همین قدرت های سلطه گر به بهانه های واهی یک غده سرطانی در این منطقه داشتند البته ریشه آن در جنگ جهانی اول بنیانگذاری شد که بریتانیای کبیر بر سرزمین های عثمانی مسلط شد و کشورهای امپراطوری عثمانی بین قدرت ها تقسیم شد و سرزمین فلسطین اشغالی نصیب انگلیس شد و در سال ۱۹۴۸ این غده سرطانی در اینجا کاشته شد و به بهانه های واهی سرزمین موعود، سرزمین آبا و اجدادی، در حالیکه شما مذاکرات را بخوانید سوابق را ببینید  اصلا بنا نبود که یهودی ها به اینجا بیایند آرژانتین پیشنهاد کرده بودند کشورهای آفریقا را داشتند برنامه ریزی می کردند پیروز جنگ  جهانی دوم آمریکایی ها بودند و آنها صهیونیسم را به این منطقه هدایت کردند.

وی گفت: یهود و صهیونیسم با متفاوت اند، مواضعشان را ببینید نماینده آنها در مجلس است، این غده سرطانی در منطقه ما به بهانه های واهی با اهداف تجاوزگرانه کاشته شد کدام سرزمین موعود چند هزار نفر بیشتر در آنجا زندگی نمی کرند این چند میلیون از کجا آمدند. بهانه دیگر آنها مظلومیتی که در هلوکاست ایجاد کردند چند میلیون نفر سوزانده شدند کدام چند میلیون؟ در کدام کوره های آتش سوزی سوزانده شدند؟ من رفتم دیدم چرا به دنیا دروغ می گویید..

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید