خبر فوری

پیام فرماندار و مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، فرماندار قشم طی پیامی روز قدس را تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین عنوان کرده و افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان ‘روز قدس’ نخستین قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.
علیرضا نصری در این پیام بیان کرده است: روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خدا گریزان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و این ابتکار حکیمانه امام راحل در سایه توجه انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلند پروازی های رژیم غاصب صهیونیستی و تحقق اسراییل بزرگ شده است.
همچنین در این پیام عنوان شده: بر همه مسلمانان فرض است که بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی همگام و همزبان با یکدیگر ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه ی رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمانهای عظیم الشان امام خمینی(ره) بیعتی دوباره کنند.
وی در ادامه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان قشم در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان برای حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس و نشان دادن همبستگی و همدلی خود در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین دعوت کرده است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم نیز در پیامی جداگانه بیان کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران روزی است که نه تنها مردم ایران و مسلمانان جهان بلکه تمام اندیشه های پاک و دوست دار انسانیت دست در دست یکدیگر و پا به پای هم با حضور در کنگره عظیم راهپیمایی این روز بین المللی، حمایت از مظلومان فلسطین را با زبان های مختلف اما با هدفی مشترک فریاد خواهند زد.
حمیدرضا مومنی در ادامه این پیام افزود: روز قدس، فلسفه حمایت از مظلومیت زنان، مردان، پیران، جوانان و کودکانی است که به واسطه بی توجهی جامعه های به اصطلاح بین المللی و حقوق بشری چندین دهه را تحت سخت ترین جنایات به سر می برند و امام خمینی (ره) به عنوان زبان گویای مظلومان جهان در نخستین سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس با هدف حمایت از قبله نخست مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و از آن زمان جهان شاهد حمایت مسلمانان و آزاد اندیشان از این اقدام انقلابی است.
وی در ادامه عنوان کرد: مردم نجیب و شریف قشم نیز امسال همگام با دیگر مردم ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر فریاد حمایت از مردم مسلمان فلسطین را از میان آب های نیلگون خلیج فارس فریاد خواهند زد و امید می رود گام های استوار یکایک این بزرگواران و همه آنانی که فردا در این روز جهانی حضوری پررنگ دارند، همانند پتکی بر پیکر رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی فرود آید و هر چه زودتر با حمایت های خداوند متعال، دنیا شاهد جهانی عاری از صهیونیسم و تفکرات صهیونیستی باشد.
بنابر اعلام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، نمازگزاران شیعه و اهل سنت قشم روز جمعه دوم تیر ماه پس از آئین عبادی سیاسی نمازجمعه در راستای اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه ای آنها به سمت امامزاده سید مظفر راهپیمایی می کنند.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید