خبر فوری

کشف 15 تن میوه قاچاق در هرمزگان

عزیز سیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا میوه های قاچاق کشف شده را شامل سه تن لیمو ترش، 2 تن لیمو خشک، یک تن انبه، چهار تن گریب فروت، 5 تن گلابی و مقداری نیز آوکادو ذکر کرد.
وی افزود: عمده این میوه ها در شهرستان های میناب ، بندرعباس ، جاسک ، بندرلنگه ، قشم و حاجی آباد از قاچاقچیان کشف شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یادآورشد: نداشتن گواهی سلامت، خارجی بودن برخی محصولات و ارائه نکردن اسناد و گواهی بهداشتی از مهمترین علل توقیف این محصولات بوده است.
سازمان جهادکشاورزی هرمزگان که در قالب ایستگاههای قرنطینه ای مستقر در بنادر رسمی متولی نظارت بر صادرات و واردات انواع محصولات کشاورزی، دامی و شیلاتی را برعهده دارد اعلام کرده از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 40 هزارکیلوگرم انواع میوه قاچاق در این استان کشف و امحا شده است.
پارسال نیز افزون بر108 تن انواع میوه و محصولات کشاورزی قاچاق در استان هرمزگان کشف و امحاء شد.
6149/6048/ 6075
خبرنگار : رضا گیلانی ** انتشار دهنده : زهرا هجینی نژاد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید