خبر فوری

2 تن مواد غذایی فاسد در قشم کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، امیر سلکی روز سه شنبه گفت: تیم های نظارت بازرسی مستمر بر اصناف را در قالب طرح ضیافت در کنار تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار داد و مانع از عرضه مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شد که در این راستا 2 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته که بیشتر شامل گوشت قرمز و مرغ بود، کشف و امحا شد.
وی با اشاره به پلمب چهار واحد صنفی متخلف عرضه مواد غذایی با دستور مقام قضایی در ماه مبارک رمضان افزود: از جمله 2 واحد عرضه زولبیا و بامیه که تهیه این مواد را در واحد مسکونی انجام می دادند پس از بازرسی پلمب شدند.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از 50 مورد برخورد با دستفروشان خبر داد و بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی تنها به ماه مبارک رمضان محدود نمی شود و بازرسان در طول سال نحوه عرضه، کیفیت و بهای مواد غذایی را بررسی خواهند کرد.
او در ادامه به توزیع سه هزار بسته افطاری ساده اشاره کرد و گفت: بسته های افطاری (نان، خرما، پنیر و آب) از سوی اداره بازرگانی و اصناف منطقه آزاد در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در 6 نقطه از شهر قشم بین روزه داران توزیع شد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید