خبر فوری

حضور مستشاری ایران در سوریه خطر را چندصد کیلومتر دورتر دفع کرد

جوکارمحمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه مهمترین نقطه آسیب هر کشوری، ترس و هراس نخبگان از دشمن است، گفت: اگر رزمندگان سپاه اسلام، شهدا و ایثارگران از دشمن هراس داشتند، هرگز نمی‌توانستند در برابر تجاوز دشمن مقاومت کنند.
وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم بدون کوچک‌ترین هراسی در برابر دشمنان ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم و مستشاران نظامی ایران در سوریه نبودند، امروز میزان کشته شدگان این کشور بسیار بسیار بیشتر از تعداد کنونی بود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم افزود: حضور مستشاری نظامی ایران در سوریه به درخواست دولت قانونی این کشور، اقدامی بسیار هوشمندانه از سوی ما بود چرا که ما با این کار خود، خطر را در چندصد کیلومتر دورتر از مرزهایمان دفع کردیم و اجازه ندادیم کوچکترین خطری کشورمان را تهدید کند.
فرمانده سابق سپاه استان های یزد و هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت با جان‌فشانی‌های مدافعان حرم در حال گسترش است خاطرنشان کرد: امروز همه می‌بینند که نیروی قدس سپاه پاسداران سبب عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید