خبر فوری

هتل داران قشم در طرح استانداردسازی و درجه بندی همکاری کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید محمدامین جعفری حسینی شامگاه یکشنبه گفت: طرح ساماندهی، استانداردسازی و درجه بندی هتل های قشم با توجه به اهمیت رفاه و امنیت مسافران و گردشگران پس از پایان سفرهای نوروزی سال جاری آغاز و با حمایت جامعه هتل داران این جزیره همراه شد.
وی افزود: تیمی از کارشناسان حرفه ای در چارچوب این طرح از هتل های جزیره بازدید و شرایط آنها را بررسی کردند که با همکاری داوطلبانه بسیاری از مدیران اماکن اقامتی همراه شد اما هر یک از این اماکن که دستورالعمل های تدوینی این مدیریت و هیات مدیره جامعه هتل داران قشم را اجرا نکنند، مجوز آنها تمدید نخواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: هتل مارینا چندی پیش به دلیل رعایت نکردن استاندارهای مدون، دچار آتش سوزی شد و در این راستا یکی از هتل هایی بود که به صورت داوطلبانه برای انجام تعمیرات و عملیات بروز رسانی به صورت موقت تعطیل شد.
او اضافه کرد: شامگاه جمعه این هتل برای دومین بار هنگام تعمیرات به دلیل بروز مشکل در سیستم انتقال برق داخلی با آتش سوزی در لابی روبرو شد اما با توجه به اینکه هیچ گونه سرویسی ارایه نمی داد، خسارت جانی در پی نداشت و با تلاش آتش نشانان پس از چند ساعت حادثه مهار شد.
به گفته حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم چهار هزار و 200 تخت تا سال 1392 در قشم وجود داشت که در دوره دولت یازدهم چهار هزار و 800 تخت نیز به این تعداد اضافه شده است.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید