خبر فوری

مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه خواجه نصیر معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه و سایر مسئولان نهادی و دانشگاهی، سرپرست جدید دفتر نهاد در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب و معارفه شد.

همچنین از زحمات حجت الاسلام نبی اله فضلعلی که از سال ۸۷ مسئولیت دفتر نهاد این دانشگاه را برعهده دارد تقدیر شد و حجت اسلام سیدفخرالدین طباطبائی به سمت سرپرست جدید دفتر نهاد در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی پیش از این در دیماه سال گذشته به سمت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی منصوب و معارفه شده بودند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید