خبر فوری

تمام قداز دولت حمایت می کنیم/انتصاب مدیران بومی اولویت باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان | اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی پیش از ظهر شنبه در مرام تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های هرمزگان با بیان اینکه حمل و نقل در همه ابعاد حرف نخست را می زند، بیان داشت: زیرساخت و توسعه کشور حمل و نقل است و اهمیت آن در استان هرمزگان بیشتر از حوزه ها قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه کشورهای همسایه وابسته به حمل و نقل کشورمان هستند، عنوان کرد: استان هرمزگان در هر چهار حوزه حمل و نقل جاده ای، هوایی، دریایی و ریلی حرف برای گفتن دارد. هرمزگان جایگاه مناسبی در حوزه صادرات و واردات دارد و می تواند دروازه ورود و خروج کشورهای آسیای میانه و آسیایی دور به آبهای آزاد باشد.

هاشمی تختی اظهارداشت: با تمام ظرفیت برای موفقیت از دولت حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و در سطح استانی هم از مدیران حمایت می کنیم ولی ناگفته نماند به هیچ کس چک سفید امضا نمی دهیم و هر جا لازم باشد نقد منصفانه و عادلانه از دولت و مدیران استانی خواهیم کرد.

وی افزود: در هرمزگان مدیران حمل و نقل جاده ای استان همکاری و تعاملات خوبی با نمایندگان مجلس داشته اند و مشکلی در این حوزه نداشته ایم.

هاشمی تختی با بیان اینکه اولویت برای انتصاب مدیران در دستگاههای دولتی نیروهای بومی باشند، خاطرنشان کرد: از وزارت راه و شهرسازی خواستیم که از ظرفیت نیروهای بومی در استان استفاده شود و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور بنده را متقاعد کردند که از معاونان بومی و قوی استان در تخصصها و جایگاههای دیگر بهره خواهند برد.

وی بر ساماندهی حمل و نقل و توسعه جاده ای در استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم شهرک حمل و نقل استان به دلیل جایگاه استان به یک سرانجام خوبی بیانجامد و شاهد راه اندازی کامل این شهرک باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید