خبر فوری

بندرکرگان میناب به شهر ارتقا می‌یابد

جاسم جادری شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: شرایط منطقه واستعدادهای کرگان ایجاد می کرد که این بندربرای توسعه وعمران بیشتربه سطح بالاتری برسد لذا تصمیم به ارتقای آن گرفته شد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین تلاش می‌کنیم بندرگاه و اسکله مناسبی در بندرکرگان احداث شود تا موجب رونق این منطقه شود.
جادری یاد آور شد: آب شیرینکن بندرکرگان نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال احداث است وایجاد لنج‌سازی ، طرح هادی و توسعه شبکه برق این منطقه نیز در دستور کارمسئولان قرار دارد.
وی تصریح کرد: ایجاد سه هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در بخش بندزرک از جمله در بندرکرگان پیش بینی شده که مرحله نخست 800 هکتار برای این بخش راه‌اندازی می‌شود.
بندر کرگان بیش از پنج هزار و300 نفر جمعیت ، دارای 64 فروند لنج در30 کیلومتری شهر میناب واقع است.
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید