خبر فوری
هرمزبان:نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر کسی در دادن خمس به درستی و دقت رفتار نکند، در آخرت مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

اهدای خون در ماه مبارک رمضان فراموش نکنیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،  آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس اظهار کرد: قرآن یک جریان جاری و ساری است و اتکای به آن می‌تواند سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌گیری از فیوضات قرآن کریم است و بدون شک در آخرت از همه ما درباره میزان عمل به قرآن و آموزه‌های الهی موجود در آن سوال خواهد شد.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان این که شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی و رسانه‌های بیگانه به شدت نسبت به موضوع خمس حمله‌ور شده‌اند، خاطرنشان کرد: بدانید که در آخرت از ما درباره میزان عمل‌مان به آموزه‌های قرآنی و الهی سوأل می‌کنند و شبکه‌های ماهواره‌ای و تعالیم ضددینی‌شان پاسخگوی رفتار و اعمال ما در این دنیا نخواهند بود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه از نمازگزاران خواست تا تحت‌تاثیر القائات رسانه‌های معاند و بیگانه قرار نگیرند و تلاش کنند تا جامعه را نسبت به توطئه‌های دشمنان در رسانه‌هایشان آگاه کنند.

وی گفت: حتی اگر کسی در دادن خمس به درستی و دقت رفتار نکند، در آخرت مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس از نمازگزاران جمعه خواست تا اهدای خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنند چرا که استان هرمزگان به لحاظ نیاز به فرآورده‌های خونی استان پر مصرفی است و بسیاری از سانحه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان و همین طور بیماران خاص در هرمزگان به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در همین زمینه عنوان کرد: خون دادن از نان دادن نیز مهم‌تر است.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به اهمیت شب‌های قدر در قرآن و احادیث اشاره و به بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری مولای متقیان حضرت علی (ع) پرداخت و تصریح کرد: حضرت علی (ع) شخصیت ممتازی بود که همواره از دسترنج پر برکت خویش برای اسلام و مسلمین انفاق می‌کرد و در طول حیات با برکت خود بیش از یک هزار برده را آزاد کرد و با تربیت فرزندانی صالح، سبب تداوم راه اسلام و خط آزادی و آزادگی در عالم شد و ما باید از این امام عزیز در زندگی خود درس بگیریم و فرزندان خودمان را درست تربیت کنیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید