خبر فوری

مظهر قدرت ایران شهدا هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای آبروی محله که در روستای دایلار برگزار شد با اشاره به اینکه واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) دین اسلام را زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند مظهر قدرت ایران شهدا هستند و فرمایش رهبری به این معنی است که قدرت جمهوری اسلامی از شهدا ظاهر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سپاه عاشورا گفت: خبرگزاری روسی با حضور در ایران و انجام تحقیقات در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری صحت آن را تایید می کند و می نویسد؛ قدرت ایران سلاح در درجه اول است و از موشک، توپ تانک و بمب بالاتر شهدا هستند که تولید قدرت می کنند.

حجت‌الاسلام ولایی بابیان اینکه شهدا امنیت و قدرت را در ایران به ارمغان آورده اند، تصریح کرد: قدرت ایران در بهشت زهرا و گلزار شهداست که مردم از آنها قدرت می گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید