«شهید تقوی» فردی متدین و پرتلاش بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام میرمجید سیدقریشی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در حاشیه مراسم ترحیم شهدای جهاد دانشگاهی حادثه تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بنده با  شهید تقوی از زمانی که در بخش قرآنی فعال بود، آشنا بودم.

وی افزود: شهید تقوی فردی متدین، با اخلاق، رئوف و با سعه صدر و پرتلاش بود و در حوزه‌های قرآنی بسیار تلاش می‌کرد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره حادثه تروریستی اخیر نیز گفت: در این حادثه که داعشیان آن را برافروختند، حجت‌الاسلام تقوی و دیگر شهدا به آرزوی خود رسیدند.

حجت‌الاسلام قریشی افزود: ظهور داعش در جهان اسلام توطئه بزرگی بود که با حمایت عربستان و آمریکا صورت گرفت و قطعا از عالم اسلام رخ می‌بندد. این حادثه انسجام ملی ما را بیشتر کرد و ما بیشتر به ابعاد غیرانسانی و غیرمنطقی تفکری که عربستان حامی آن است و آمریکا آن را پرورش می‌دهد، پی بردند.

وی افزود: ما این شهدا را به ساحت اباعبدالله تقدیم می‌کنیم. با انسجامی که ایجاد شد در آینده با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری فتوحات بیشتری خواهیم داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید